Mamrux kənd tam orta məktəbin VI sinfində 29 noyabr 2017 ci ildə keçirilmiş sinif saatının məruzəsi
Bu gün dünyada insanların böyük əksəriyyəti müxtəlif
məqsədlər üçün kompüterdən geniş istifadə edirlər. Xüsusən gənc nəsil üçün
kompüterdən istifadə onun gündəlik fəaliyyətinin adi həyat tərzinə çevrilib.
Kompüterlərin təhsil sahəsinə inteqrasiyası da bu tendensiyaları əks etdirir. Kompüterlərin təhsil sahəsində uğurlu tətbiqi yalnız onların əldə edilməsindən deyil, eyni zamanda istifadəçilərin onlarla nə dərəcədə tanış olmalarından asılıdır. Müasir dövrdə İKT-nin inkişaf etdirilməsi hər bir ölkənin intellektual və elmi potensialının vacib göstəricilərindən biridir və bu prosesin zəruriliyi indiki qloballaşma dövründə daha çox hiss olunur. Bu texnologiyaların sürətli inkişafı və yayılması bəşəriyyətin inkişafı üçün geniş imkanlar yaradır.
Kompüterlərin təhsil sahəsinə inteqrasiyası da bu tendensiyaları əks etdirir. Kompüterlərin təhsil sahəsində uğurlu tətbiqi yalnız onların əldə edilməsindən deyil, eyni zamanda istifadəçilərin onlarla nə dərəcədə tanış olmalarından asılıdır. Müasir dövrdə İKT-nin inkişaf etdirilməsi hər bir ölkənin intellektual və elmi potensialının vacib göstəricilərindən biridir və bu prosesin zəruriliyi indiki qloballaşma dövründə daha çox hiss olunur. Bu texnologiyaların sürətli inkişafı və yayılması bəşəriyyətin inkişafı üçün geniş imkanlar yaradır.
Azərbaycan Respublikasında da informasion cəmiyyətin
qurulması və kompüterləşmə sahəsində ciddi, uğurlu addımlar atılmışdır. Bu sahədə
həyata keçirilən dövlət siyasətinin ümdə vəzifələrdən biri İKT-nin cəmiyyətin
müxtəlif sahələrində, xüsusilə də təhsil sistemində geniş tətbiq edilməsi məsələsidir.
İKT-nin təhsildə tətbiqi Azərbaycan vətəndaşlarının
müasir biliklərə və bacarıqlara malik olan yeni nəslinin formalaşmasına birbaşa
təsir edən yüksək mahiyyətli məsələdir. Məhz bu səbəbdən son illər təhsil
sistemində İKT infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi və təhsildə İKT-nin tətbiqinin
dünya standartları səviyyəsinə çatdırılması ölkəmizdə prioritet istiqamətlərdən
biri olub. Bunun üçün son illər dövlət tərəfindən təhsil sistemində İKT-nin tətbiqi
sahəsində müxtəlif layihə və tədbirlər həyata keçirilməkdədir. Bu müstəvidə
icra olunan fəaliyyətlər təhsil sahəsində aparılan islahatların çox vacib mərhələlərindən
biri hesab edilən təhsil ocaqlarında İKT infrastrukturunun qurulmasına yönəlib.
Təsadüfi deyil ki, ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən İKT-nin 2012-ci illərə
qədər cəmiyyətin müxtəlif sahələrində tətbiqi ilə bağlı “Azərbaycan
Respublikasının inkişafı naminə informasiya və kommunikasiya texnologiyaları
üzrə Milli Strategiya” (2003-2012-ci illər)” adlı sənəd qəbul edilmişdir. Həmin
siyasi kursun davamı olaraq Prezident İlham Əliyev tərəfindən də ölkəmizdə
informasiya cəmiyyətinin artıq praktiki müstəvidə, bir konkret fəaliyyət planı
çərçivəsində icra olunması üçün müəyyən tədbirlər həyata keçirilir. Təhsil
sistemində İKT infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi və İKT-nin tətbiqinin
dünya standartları səviyyəsinə çatdırılmasının bu sistemin inkişafında
prioritet istiqamətlərdən biridir.
Hazırda Respublikamızda bütün sahələrdə, xüsusilə də
təhsil sistemində mütəxəssislərin informasiya və kommunikasiya texnologiyaları
(İKT) ilə işləmək və onlardan düzgün istifadə etmək bacarığına çox böyük önəm
verilir. İKT biliyinə mükəmməl yiyələnməyin ən yaxşı yolu isə, təbii ki, orta məktəbdən
başladığı üçün bu sahədə həyata keçirilən siyasətin mühüm xüsusiyyətlərindən
biridir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий