Sinifdə 11 nəfər təhsil alır. Şagird özünüidarə orqanının
üzvləri səsvermə yolu ilə seçilmişlər. Dərs ilində həftədə 2 dəfə
sinif saatı keçirilir. Sinifdə risq ehtiyacı olan , nizam intizama tabe
olmayan şagird yoxdur. Sinifdə 2 əlaçı 5 nəfər 4 və 5 qiymət alanlar vardır. Ayrı –
ayrı fənlərdən 3 nəfər zəif oxuyanlar var.Fərdi tapşırıqlara məsuliyyətsiz olan
3 nəfərdir. Şagirdlərdə istedad və qabiliyyətlərin müəyyənləşdirilməsi
nəticəsində vəziyyət aşağıdakı kimidir: 2 nəfər bütün fənlər üzrə, 2nəfər humanitar elmlər, 2 nəfər bədii tikmə, 2 nəfərin rəsm qabiliyyəti ,
5 nəfərin
idmana marağı vardır. Qeyd olunan qabiliyyətlərinə görə hər bir uşağın inkişaf
etməsinə çalışıram. Hər birinə fərdi tapşırıqlar verib qabiliyyətlərin inkişaf
etməsinə səy göstərirəm. Şagirdlərin məktəb tədbirlərində fəal iştirak etməsinə, onların əl işləri rayon
və məktəb tədbirlərində nümayiş etdirilməsinə çalışıram. Eyni zamanda sinif şagirdlərinin rayon səviyyəli müxtəlif müsabiqə və yarışlarda
iştirakını planlaşdırmışıq. Ümumən sinif rəhbəri olaraq üzərimə düşən vəzifələri
bacardığım qədər həyata keçirməyə çalışıram.
Yeni dərs ilində qarşıda duran vəzifələr.
1. Vətəndaş cəmiyyəti quruculuğunda fəal iştirak edə
biləcək , milli və
ümümbəşəri dəyərlərə sadiq vətəndaşlar
yetişdirmək.
2. Valideyn və fənn müəllimləri ilə daha sıx və möhkəm
əlaqə quraraq
təlimin keyfiyyətini
artırmaq.
3. Təhsil islahatının tələblərinə uyğun olaraq öyrənməyi
öyrətmək texnologiyas
ilə işləmək.
4. Şagirdlərdə məsuliyyət , fəallıq , özünütərbiyə ,
özünütəhsil , ana dilinə
sevgi , böyüyə hörmət
tərbiyə etmək.
5. Şagirdlərdə bir məsələyə bir neçə prizmadan yanaşmaq ,
başqalarının fikrinə
hörmətlə yanaşmaq ,
tolerantlıq tərbiyə etmək.
Комментариев нет:
Отправить комментарий