I –
BÖLMƏ
SİNİF
KOLLEKTİVİNİN TƏŞKİLİ VƏ ONA PEDAQOJİ
RƏHBƏRLİK
Sıra
№
|
Görüləcək işlər
|
Tarix
|
İcraçı
|
Qeyd
|
1.
|
Sinfin keçən ildəki təlim
– tərbiyə vəziyyətinin təhlili
|
Sentyabr
2017- ci il
|
Sinif rəhbəri
|
|
2.
|
Şagird özünüidarə orqanı
üzvlərini təyin etmək :
-
sinif nümayəndəsi 1nəfər və onun
müavini 1nəfər
-
təmizlik işləri üzrə nümayəndə
1nəfər , onun köməkçisi 1
nəfər
- təlimə
kömək 3 nəfər .
|
Sentyabr
2017 – ci il
|
Sinif rəhbəri
|
|
3.
|
Sinif üzrə sənədləri tərtib
etmək
( jurnal , plan )
|
Sentyabr
2017
|
Sinif rəhbəri
|
|
4.
|
Sinif pasportunun tərtib
olunması
|
Sentyabr
|
Sinif rəhbəri.
|
|
5.
|
Növbətçiliyi təşkil etmək
|
Sentyabr 2017
|
Sinif rəhbəri
|
|
6.
|
Gündəlikləri paylamaq
|
Sentyabr 2017
|
Sinif rəhbəri
|
II – BÖLMƏ
ŞAGİRDLƏRİN TƏLİM KEYFİYYƏTİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİ
1. Fənn müəllimləri ilə əlaqə
Sıra
№
|
Görüləcək işlər
|
Tarix
|
İcraçı
|
Qeyd
|
1.
|
Sinifdə dərs deyən fənn
müəllimlərinin dərslərində iştirak etmək
|
Il boyu
|
Sinif
rəhbəri
|
|
2.
|
Çatışmamazlıqları aradan
qaldırmaq məqsədilə fənn müəllimləri ilə müzakirələr aparmaq və kömək tələb
etmək
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri və fənn müəllimləri
|
2. İstedadlı şagirdlərlə iş.
Sıra
№
|
Görüləcək işlər
|
Tarix
|
İcraçı
|
Qeyd
|
1.
|
Şagirdlərdə qabiliyyət və
istedadın müəyyənləşdirilməsi üzrə sistemli iş aparmaq
|
Sentyabr , oktyabr 2017
|
Sinif rəhbəri , psixoloq
, fənn müəllimləri.
|
|
2.
|
Xüsusi istedada malik
uşaqların meyl və maraqlarına uyğun
sahələrdəki məqsədyönlü fəaliyyətini təmin etmək
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri , fənn müəllimləri,
valideynlər
|
|
3.
|
Bütün fənlərdən 5 qiymət
alan şagirdlərin potensial imkanlarına uyğun dərinləşdirilmiş tapşırıqların
verilməsi
|
İl boyu
|
Fənn müəllimləri
|
|
4.
|
İstedadlı şagirdlərin fənn
olimpiadalarında,
rayon və respublika səviyyəli müsabiqə və yarışlarda iştirakını təmin etmək
|
Sinif rəhbəri, fənn müəllimləri.
|
||
5.
|
İstedadlı şagirdlərin əl
işlərini nümayiş etdirmək ( sərgi keçirmək )
|
Sinif rəhbəri , şagirdlər.
|
||
6.
|
Şagirdlərin sinifdənxaric
oxu üçün kitabxana ilə əlaqəsini təmin etmək
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri ,
kitabxanaçı.
|
3. Zəif oxuyan şagirdlərlə iş
Sıra
№
|
Görüləcək işlər
|
Tarix
|
İcraçı
|
Qeyd
|
1.
|
Zəif oxuyan, nadinc və məsuliyyətdən yayınan şagirdləri daim diqqət mərkəzində saxlamaq, fənn müəllimləri,
psixoloq, tərbiyə işləri üzrə direktor müavini ilə bu sahədə əlbir fəaliyyət
göstərmək
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri ,
Fənn müəllimləri, psixoloq,
təşkilatçı
|
|
2.
|
Zəif oxuyan şagirdlərə
enerjisinə , gücünə müvafiq mövzular , məsələlər və s tapşırıqlar vermək ,
onları fəallaşdırmaq
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri , müəllimlər
|
|
3.
|
Təlimdən geri qalan
şagirdləri sinif fəallarına təhkim etmək və onlarla müntəzəm iş
aparmağı tapşırmaq
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri , şagirdlər
|
III – BÖLMƏ
DƏRSDƏNKƏNAR İŞLƏRİN TƏŞKİLİ
Sıra
№
|
Görüləcək işlər
|
Tarix
|
İcraçı
|
Qeyd
|
1.
|
Sinif saatlarını keçirmək
( həftədə 2 gün )
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri
Şagirdlər
|
|
2.
|
Rüb ərzində 2 dəfə sinif
iclası keçirmək
|
Sinif rəhbəri,
Şagirdlər
|
||
3.
|
Şagirdlərin dərnək və məşğələlərdə
iştirakını təmin etmək
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri , fənn müəllimləri
|
|
4.
|
Şagirdlərin məktəbdaxili və məktəbdənkənar tədbir və yarışlarda,
habelə məktəbdənkənar müəssisələrindəki
iştirak və fəaliyyətini təmin
etmək
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri, təşkilatçı , fənn müəllimləri
|
|
5.
|
Görməli yerlərə
ekskursiyalar təşkil etmək
|
İl ərzində müxtəlif
vaxtlarda
|
Sinif rəhbəri
|
IV
–BÖLMƏ
VALİDEYNLƏRLƏ ƏLAQƏ
Sıra
№
|
Görüləcək işlər
|
Tarix
|
İcraçı
|
Qeyd
|
1.
|
Rüb ərzində 2 dəfə
valideyn iclası çağırmaq
|
Sinif rəhbəri, valideynlər,
məktəb rəhbərləri, müəllimlər
|
||
2.
|
Ailələrə baş çəkməklə evlərdə şagirdlərin dərsə
hazırlaşması üçün münasib şəraitin yaradılması
ilə bağlı valideynlərlə söhbət aparmaq
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri
|
|
3.
|
Ailədə uşağın
hüquqlarının qorunması ilə əlaqədar valideynlərlə söhbətlər aparmaq
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri
valideynlər
|
|
4.
|
Valideyn komitəsi ilə məqsədyönlü fəaliyyətin təmin olunması
|
İl boyu
|
Sinif rəhbəri, valideynlər
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий