вторник, 17 октября 2017 г.

Şagird İsayeva Aysunun sinif rəhbəri tərəfindən psixo-pedaqoji müşahidəsi



                                           Pedaqoji müşahidə gündəliyi
Şagirdin soyadı və adı : Isayeva Aysu   Sinif rəhbəri: Həsənov Sakit
1. Şagird haqqında məlumat 1) S.A.A : İsayeva Aysu Mehdi  qızı ;  Sinif : VI;  Təvəllüdü: 30.08.2006;   Ev ünvanı , telefon nömrəsi: Zaqatala rayonu Mamrux k. 2)Ailəsi                                   anası-  S.A.__ İsayeva Məhəbbət ;   iş yeri__fərdi təsərrüfat; təhsili __orta;  telefon nömrəsi _ 22-95-3-64  atası-  S.A.__ İsayev Mehdi;   iş yeri _ fərdi  təsərrüfat;    təhsili__orta;       telefon nömrəsi_ 22-95-3-64                3) Ailə tərkibi, strukturu___azuşaqlı ailə, tam ailə   Yaşayış evi, məişət şəraiti __Beşotaqlı ev,   məişət şəraiti normaldır  4) Ailədaxili münasibətlər :    ailədaxili mühit; ailədə  davranış normalarından kənara  çıxması kimi halların mövcudlugu; ailə üzvləri arasında qarşılıqlı hörmət və ehtiramın mövcud olması;  ailənin yad insana münasibəti; ailənin övladına münasibəti;    -Ailədaxili münasibətlərdə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək hallar mövcud deyildir.  ailədaxili mühit qarşılıqlı hörmət və ehtiram əsasında formalaşıb.  Ailədə  davranış normalarından kənara  çıxması kimi hallar baş vermir. Ailənin yad insana və övladına normaldır. 5)   Ailənin tərbiyə imkanları: uşagın davranışı üzərindəki ciddi nəzarəti; müstəqilliyin məhdudlaşdırılması; valideynlərin müəllimlərlə əməkdaşlıgı; valideynlərin müəllimlərə aqressiv münasibət göstərməsi hallarının mövcud olması _ -uşagın davranışı üzərindəki  nəzarəti düzgün qurulmuşdur.  Müstəqilliyin məhdudlaşdırılması kimi hallar mövcud deyildir. Valideynlər məktəb və müəllimlərlə sıx əməkdaşlıq edirlər. Valideynlərin müəllimlərlə səmimi və məqsədyönlü fəaliyyəti mövcuddur.  6) Saglamlıq vəziyyəti:___normaldır                                                                                                                                  . 2. Təlim  fəaliyyəti :    nailiyyət səviyyəsi : ______ orta;  davamiyyəti:   ____dərsdən yayınma halları mövcud deyil; təlim imkanları ____yaddaş, qavrama, anlama, dərketmə göstəriciləri  orta  səviyyədədir                        Təlimə münasibəti:  a) təlimə maraq göstərir b) laqeydlik göstərir c) mənfi münasibət bəsləyir  _                      a) maraq göstərir; Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən  gəlir d) məsulliyyətsiz davranır;  Təlim materialını necə yadda saxlayır:___ Yaddaş və hafizə imkanları orta səviyyədədir . Təlim materialını  yadda saxlaya bilir.   övcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər: _ Riyaziyyat, İnformatika, xarici dil __ Çətinliklərin səbəbləri: ____  şagirdin həmin fənlərə qarşı bir qədər laqeyd münasibəti, valideynlərin zəif nəzarəti
Tövsiyyələr:_____Fərdi yanaşma prinsipini əsas götürərək müəllimlər tərəfindən şagirdin fəaliyyətinin stiimullaşdırılmasına nail olmaq, müxtəlif tapşııqlar və fəaliyyətə sövq etməklə şagirdi motivasiyalaşdırmaq. Valideyn nəzarətinin gücləndirilməsi, psixoloji dəstəyin verilməsi.                                                                                                                                         
3. əmək fəaliyyəti:                                                                                                                                         əmək bacarıqlarının mövcudluğu __Müəllimin əmək fəaliyyəti ilə baglı  tələblərini yerinə yetirir      icra etdiyi əməyin növləri __sinfin və məktəb ərazisinin təmizliyinin aparılması, iməciliklərdə iştirak, texnologiya dərslərində əmək bacarıqlarının nümayişi və s.  iş və əmək tədbirlərində iştirakı ___Könüllü və məmnuniyyətlə iştirak edir                                                                                               4. Məktəbdənkənar fəaliyyəti: Dərsdən sonrakı əlavə təhsil tədbirlərində iştirakı ___dərsdənkənar  təlim-tərbiyə tədbir və məşgələlərdə iştirak edir;  Ünsiyyət və əlaqə dairəsi (münasibət yaratdıgı insanlar , dostlar) :  məktəbdə _____Məftunə, Pəri,  Mominət;  məktəbdən kənarda_____  Pəri, Şölə, Arzu . Məktəbdənkənar uçotlarda qeydiyyatda olması  ___Qeydiyyatda deyildir;  Yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş üzrə komissiyanın qeydiyyatında olması__ Qeydiyyatda deyildir;  Şagirdlə baglı yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş komissiyasına müraciət olunma halları______Belə hallar mövcud olmamışdır                                
5. Şagirdin Pedaqoji-psixoloji xarakteristikası:  Şagird İsayeva Aysun Mehdi qızının fiziki inkişafı, saglamlıgı, sinir sisteminin aktivliyi normal səviyyədədir. Ailənin yaşayış səviyyəsi ortadır. Ailədə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək mühit mövcud deyildir..
      İsayeva Aysunun fərdi keyfiyyətlərində  müəllimlərin tapşırıqlarını  yerinə yetirmək, keçirilən sinif və məktəb tədbirlərinin aktiv iştirakçısı olmaq halları üstünlük təşkil edir.  Şagirdin iradi keyfiyyətlərində intizamlılıq, işgüzarlıq, özünü ələ almaq bacarıqları üstünlük təşkil edir.   Xarakterin emosionallıgı yüksəkdir.   Şagirdin əhvalında diribaşlıq, zirəklik  nəzərə çarpır. Şagirdin əqli inkişafı normal səviyyədə izlənilir. Təlim prosesində izah olunan materialı  mənimsəyir. Lakin, yaddaş zəifliyi oxuduqların tez bir zamanda unudulmasına gətirib çıxarır.  Şagirdin xarakterində səmimiyyət, dostluq, qaygıkeşlik kimi xüsusiyyətlər aşkar edilmişdir.  Ünsiyyətcildir. Nitq mədəniyyəti, sərbəst fikir söyləmək bacarıgı zəif inkişaf edir.  Müəllimlərinə və rəfiqələrinə qarşı nəzakətli və həssasdır. Böyüklərə və yaşlılara hörmət edir. Pedqoji müşahidə nəticəsində  temperament tipinin sanqvinik oldugu müəyyən edildi. Bu özünü şagirdin zirək və diribaşlıgında, tələskənliyində,  hövsələsiz olmasında, maraqlarının qeyri sabit və davamlı olmamasında  göstərir. İsayeva Aysun özünü sinfin ayrılmaz bir tərkib hissəsi oldugunu dərk edir. Öz üzərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirməyə çalışır.  Asudə vaxtını insanlar arasında, kollektivlərdə keçirməyi xoşlayır.  Yad insanlarla asanlıqla ünsiyyət yaradır. Yeni situasiyaya tez alışır. Qərarlarında qeyri  sabitlik  mövcuddur.
               Aysun fiziki və psixoloji cəhətdən normal  şəkildə inkişaf edir, psixikada əhəmiyyətli bir gərginlik, mənfi dəyişiklik müşahidə olunmur.  O, çalışqan, zirək, ətrafdakılarla münasibətdə xeyirxah, ədalətli, təvazökar, səmimidir.
Tövsiyyələr.
müəllimlərə:
-Təlim və tərbiyə proseslərində şagirdin fərdi əqli və  psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq  tapşırıqlar vermək;                                                                                                                                                                                 -Psixoloji dəstəkləmək, şagirdi ugur və qələbələrə inandırmaq;                                                                                           
valideynlərə:                                                                                                                                                                           -Psixoloji dəstək vermək;                                                                                                                                                       -şagirdin mövcud çətinlikləri barədə onunla söhbətlər aparmaq, onların həll yollarını birgə müzakirə etmək;                                                                                                                                   -uşagın maraqları, idealları, istək və arzularını nəzərə almaq, ifrat tənqid və təhqirə yol verməmək.
Sinif rəhbəri: S. Həsənov
Psixoloq:       M. Həsənov
                                         Gündəlik müşahidə
       (əlyazma şəklindən elektron variantla əvəz edilməkdədir. Qısa zaman ərzində yerləşdiriləcəkdir)   
S.A.A
    Tarix
   Müşahidə olundu
            Qeyd        


                 İsayeva Aysun Mehdi












































































































Комментариев нет: