Pedaqoji müşahidə gündəliyi
Şagirdin soyadı və adı : Isayeva Aysu Sinif rəhbəri: Həsənov Sakit
1. Şagird haqqında məlumat 1) S.A.A : İsayeva Aysu Mehdi qızı ; Sinif : VI;
Təvəllüdü: 30.08.2006; Ev ünvanı , telefon nömrəsi: Zaqatala rayonu Mamrux k. 2)Ailəsi anası- S.A.__ İsayeva Məhəbbət ;
iş yeri__fərdi təsərrüfat; təhsili __orta; telefon nömrəsi _ 22-95-3-64 atası-
S.A.__ İsayev Mehdi; iş yeri _ fərdi təsərrüfat; təhsili__orta; telefon nömrəsi_ 22-95-3-64 3) Ailə tərkibi, strukturu___azuşaqlı ailə, tam ailə Yaşayış evi, məişət şəraiti __Beşotaqlı ev, məişət şəraiti normaldır 4) Ailədaxili münasibətlər : ailədaxili mühit; ailədə davranış normalarından kənara çıxması kimi halların mövcudlugu; ailə üzvləri
arasında qarşılıqlı hörmət və ehtiramın mövcud olması; ailənin yad insana münasibəti; ailənin
övladına münasibəti; -Ailədaxili münasibətlərdə şagirdin tərbiyəsinə
mənfi təsir göstərəcək hallar mövcud deyildir.
ailədaxili mühit qarşılıqlı hörmət və ehtiram əsasında formalaşıb. Ailədə
davranış normalarından kənara
çıxması kimi hallar baş vermir. Ailənin yad insana və övladına normaldır.
5) Ailənin tərbiyə imkanları: uşagın davranışı üzərindəki
ciddi nəzarəti; müstəqilliyin məhdudlaşdırılması; valideynlərin müəllimlərlə əməkdaşlıgı;
valideynlərin müəllimlərə aqressiv münasibət göstərməsi hallarının mövcud
olması _ -uşagın davranışı üzərindəki nəzarəti düzgün qurulmuşdur. Müstəqilliyin məhdudlaşdırılması kimi hallar
mövcud deyildir. Valideynlər məktəb və müəllimlərlə sıx əməkdaşlıq edirlər.
Valideynlərin müəllimlərlə səmimi və məqsədyönlü fəaliyyəti mövcuddur. 6) Saglamlıq vəziyyəti:___normaldır . 2. Təlim
fəaliyyəti : nailiyyət səviyyəsi
: ______ orta; davamiyyəti:
____dərsdən yayınma halları mövcud
deyil; təlim imkanları ____yaddaş,
qavrama, anlama, dərketmə göstəriciləri orta
səviyyədədir Təlimə münasibəti: a) təlimə maraq göstərir b) laqeydlik göstərir
c) mənfi münasibət bəsləyir _ a) maraq göstərir; Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy
göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən gəlir d) məsulliyyətsiz davranır; Təlim materialını necə yadda saxlayır:___ Yaddaş və hafizə imkanları orta səviyyədədir
. Təlim materialını yadda saxlaya bilir. övcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər:
_ Riyaziyyat, İnformatika, xarici dil __
Çətinliklərin səbəbləri: ____ şagirdin həmin fənlərə qarşı bir qədər laqeyd
münasibəti, valideynlərin zəif nəzarəti
Tövsiyyələr:_____Fərdi yanaşma prinsipini əsas götürərək müəllimlər tərəfindən şagirdin
fəaliyyətinin stiimullaşdırılmasına nail olmaq, müxtəlif tapşııqlar və fəaliyyətə
sövq etməklə şagirdi motivasiyalaşdırmaq. Valideyn nəzarətinin gücləndirilməsi,
psixoloji dəstəyin verilməsi.
3. əmək fəaliyyəti: əmək bacarıqlarının mövcudluğu __Müəllimin
əmək fəaliyyəti ilə baglı tələblərini
yerinə yetirir icra
etdiyi əməyin növləri __sinfin və məktəb ərazisinin
təmizliyinin aparılması, iməciliklərdə iştirak, texnologiya dərslərində əmək
bacarıqlarının nümayişi və s. iş və əmək
tədbirlərində iştirakı ___Könüllü və məmnuniyyətlə
iştirak edir
4. Məktəbdənkənar fəaliyyəti:
Dərsdən sonrakı əlavə təhsil tədbirlərində iştirakı ___dərsdənkənar təlim-tərbiyə tədbir
və məşgələlərdə iştirak edir; Ünsiyyət
və əlaqə dairəsi (münasibət yaratdıgı insanlar , dostlar) : məktəbdə _____Məftunə, Pəri, Mominət; məktəbdən kənarda_____ Pəri, Şölə, Arzu . Məktəbdənkənar uçotlarda qeydiyyatda olması ___Qeydiyyatda
deyildir; Yetkinlik yaşına
çatmayanlarla iş üzrə komissiyanın qeydiyyatında olması__ Qeydiyyatda deyildir; Şagirdlə baglı yetkinlik yaşına çatmayanlarla
iş komissiyasına müraciət olunma halları______Belə hallar mövcud olmamışdır
5. Şagirdin Pedaqoji-psixoloji xarakteristikası: Şagird İsayeva
Aysun Mehdi qızının fiziki inkişafı, saglamlıgı, sinir sisteminin aktivliyi
normal səviyyədədir. Ailənin yaşayış səviyyəsi ortadır. Ailədə şagirdin tərbiyəsinə
mənfi təsir göstərəcək mühit mövcud deyildir..
İsayeva Aysunun fərdi keyfiyyətlərində
müəllimlərin tapşırıqlarını yerinə
yetirmək, keçirilən sinif və məktəb tədbirlərinin aktiv iştirakçısı olmaq
halları üstünlük təşkil edir. Şagirdin
iradi keyfiyyətlərində intizamlılıq, işgüzarlıq, özünü ələ almaq bacarıqları
üstünlük təşkil edir. Xarakterin
emosionallıgı yüksəkdir. Şagirdin əhvalında diribaşlıq, zirəklik nəzərə çarpır. Şagirdin əqli inkişafı normal səviyyədə
izlənilir. Təlim prosesində izah olunan materialı mənimsəyir. Lakin, yaddaş zəifliyi
oxuduqların tez bir zamanda unudulmasına gətirib çıxarır. Şagirdin xarakterində səmimiyyət, dostluq, qaygıkeşlik
kimi xüsusiyyətlər aşkar edilmişdir. Ünsiyyətcildir.
Nitq mədəniyyəti, sərbəst fikir söyləmək bacarıgı zəif inkişaf edir. Müəllimlərinə və rəfiqələrinə qarşı nəzakətli
və həssasdır. Böyüklərə və yaşlılara hörmət edir. Pedqoji müşahidə nəticəsində temperament tipinin sanqvinik oldugu müəyyən
edildi. Bu özünü şagirdin zirək və diribaşlıgında, tələskənliyində, hövsələsiz olmasında, maraqlarının qeyri sabit
və davamlı olmamasında göstərir. İsayeva
Aysun özünü sinfin ayrılmaz bir tərkib hissəsi oldugunu dərk edir. Öz üzərinə
düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirməyə çalışır. Asudə vaxtını insanlar arasında, kollektivlərdə
keçirməyi xoşlayır. Yad insanlarla
asanlıqla ünsiyyət yaradır. Yeni situasiyaya tez alışır. Qərarlarında qeyri sabitlik mövcuddur.
Aysun fiziki və psixoloji cəhətdən
normal şəkildə inkişaf edir, psixikada əhəmiyyətli
bir gərginlik, mənfi dəyişiklik müşahidə olunmur. O, çalışqan, zirək, ətrafdakılarla münasibətdə
xeyirxah, ədalətli, təvazökar, səmimidir.
Tövsiyyələr.
müəllimlərə:
-Təlim və tərbiyə proseslərində şagirdin
fərdi əqli və psixoloji xüsusiyyətlərini
nəzərə alaraq tapşırıqlar vermək; -Psixoloji
dəstəkləmək, şagirdi ugur və qələbələrə inandırmaq;
valideynlərə:
-Psixoloji dəstək
vermək;
-şagirdin mövcud çətinlikləri barədə onunla söhbətlər aparmaq, onların həll
yollarını birgə müzakirə etmək;
-uşagın maraqları, idealları, istək və arzularını nəzərə almaq, ifrat tənqid
və təhqirə yol verməmək.
Sinif rəhbəri: S. Həsənov
Psixoloq: M. Həsənov
Gündəlik müşahidə
(əlyazma şəklindən elektron variantla əvəz
edilməkdədir. Qısa zaman ərzində yerləşdiriləcəkdir)
S.A.A
|
Tarix
|
Müşahidə olundu
|
Qeyd
|
İsayeva Aysun Mehdi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий