вторник, 10 октября 2017 г.

Şagird Sulxayeva Pərinin sinif rəhbəri tərəfindən psixo-pedaqoji müşahidəsi





                                Pedaqoji müşahidə gündəliyi
Şagirdin soyadı və adı : Sulxayeva Pəri;  Sinif rəhbəri: Həsənov Sakit
1. Şagird haqqında məlumat  S.A.A : Sulxayeva Pəri Kamal qızı                                                   Sinif : VI 1)Təvəllüdü: 03.11.2005    Ev ünvanı , telefon nömrəsi: Zaqatala rayonu Mamrux k.           2) Ailəsi :  anası-   S.A.__Sulxayeva Pirdas;   iş yeri__fərdi təsərrüfat;   təhsili __orta;      telefon nömrəsi _22-95-378  atası-  S.A.__Sulxayev Kamal;   iş yeri _ fərdi təsərrüfat;  təhsili__orta; telefon nömrəsi_22-95-378 ; Ailə tərkibi, strukturu___azuşaqlı ailə, tam ailə ; Yaşayış evi, məişət şəraiti __Üçotaqlı ev,   məişət şəraiti normaldır ; 3) Ailədaxili münasibətlər :    ailədaxili mühit; ailədə  davranış normalarından kənara  çıxması kimi halların mövcudlugu; ailə üzvləri arasında qarşılıqlı hörmət və ehtiramın mövcud olması;  ailənin yad insana münasibəti; ailənin övladına münasibəti; -Ailədaxili münasibətlərdə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək hallar mövcud deyildir.  ailədaxili mühit qarşılıqlı hörmət və ehtiram əsasında formalaşıb.  Ailədə  davranış normalarından kənara  çıxması kimi hallar baş vermir. Ailənin yad insana və övladına normaldır.  4)Ailənin tərbiyə imkanları: uşagın davranışı üzərindəki ciddi nəzarəti; müstəqilliyin məhdudlaşdırılması; valideynlərin müəllimlərlə əməkdaşlıgı; valideynlərin müəllimlərə aqressiv münasibət göstərməsi hallarının mövcud olması __-uşagın davranışı üzərindəki  nəzarəti düzgün qurulmuşdur.  Müstəqilliyin məhdudlaşdırılması kimi hallar mövcud deyildir. Valideynlər məktəb və müəllimlərlə sıx əməkdaşlıq edirlər. Valideynlərin müəllimlərlə səmimi və məqsədyönlü fəaliyyəti mövcuddur. 4)Saglamlıq vəziyyəti:___normaldır  
 2. Təlim  fəaliyyəti :   nailiyyət səviyyəsi : ______ yüksək;  davamiyyəti:   ____dərsdən yayınma halları mövcud deyil;   təlim imkanları ____yaddaş, qavrama, anlama, dərketmə göstəriciləri  yüksək səviyyədədir ; Təlimə münasibəti:  a) təlimə maraq göstərir b) laqeydlik göstərir c) mənfi münasibət bəsləyir  _ a) maraq göstərir ; Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən müvəffəqiyyətlə gəlir d) məsulliyyətsiz davranır ; Təlim materialını necə yadda saxlayır:__Yaddaş və hafizə imkanları yüksəkdir. Təlim materialını asanlıqla yadda saxlayır.                                                                                                                                                                       Mövcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər: _____bütün fənlər üzrə biliklərin mənimsənilməsi yüksək səviyyədədir. Hər hansı fənn üzrə çətinliklər müşahidə edilmir. _________________________________________________________________________________________ Çətinliklərin səbəbləri: _________________________________________________________________________________________
Tövsiyyələr:_____Şagirdin enerjisini, imkanlarını nəzərə alaraq istedadlı şagirdlər üçün nəzərdə tutulmuş qaydada müvafiq tədbirlər görülməli, bilik və bacarıgını nümayiş etdirmək üçün  məktəb, rayon və respublika səviyyəli   tədbirlərdə iştirakının  təmin edilməsi tövsiyyə olunur.  
3. əmək fəaliyyəti:   əmək bacarıqlarının mövcudluğu __Müəllimin əmək fəaliyyəti ilə baglı  tələblərini yerinə yetirir;  icra etdiyi əməyin növləri __sinfin və məktəb ərazisinin təmizliyinin aparılması, iməciliklərdə iştirak, texnologiya dərslərində əmək bacarıqlarının nümayişi və s   iş və əmək tədbirlərində iştirakı ___Könüllü və məmnuniyyətlə iştirak edir                                                     
 4. Məktəbdənkənar fəaliyyəti: Dərsdən sonrakı əlavə təhsil tədbirlərində iştirakı ___dərsdənkənar və məktəbdənkənar təlim-tərbiyə tədbir və məşgələlərdə iştirak edir                                                       Ünsiyyət və əlaqə dairəsi (münasibət yaratdıgı insanlar , dostlar) : məktəbdə _____Məftunə, Aysu,  Mominət;  məktəbdən kənarda_____Tutu, Aysu, Günel; Məktəbdənkənar uçotlarda qeydiyyatda olması  ___Qeydiyyatda deyildir;  Yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş üzrə komissiyanın qeydiyyatında olması__ Qeydiyyatda deyildir;  Şagirdlə baglı yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş komissiyasına müraciət olunma halları______Belə hallar mövcud olmamışdır                                
5. Şagirdin Pedaqoji-psixoloji xarakteristikası:
   Şagird Sulxayeva Pəri Kamal qızının  fiziki inkişafı, saglamlıgı, sinir sisteminin aktivliyi normal səviyyədədir. Ailənin yaşayış səviyyəsi ortadır. Ailədə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək mühit mövcud deyildir.. Valideynlər övladına dogru tərbiyə verməyə çalışırlar. Valideyn sevgisi, qaygısı,  nəzarəti, şagirdə hərtərəfli dəstəyi yüksək səviyyədədir.
      Sulxayeva Pərinin fərdi keyfiyyətlərində  fəal şagird olaraq müəllimlərin və şagirdlərin  diqqətində olmaq, ev tapşırıqlarını mükəmməl yerinə yetirmək, keçirilən sinif və məktəb tədbirlərinin aktiv iştirakçısı olmaq halları üstünlük təşkil edir.  Şagirdin iradi keyfiyyətlərində müstəqil fikir yürütmək qabiliyyəti, müstəqil fərd olaraq öz təklif və tələblərini ifadə etmə, onları həyata keçirmək üçün səy göstərmək bacarıqları üstünlük təşkil edir.   Xarakterin emosional cəhətləri normal vəziyyətdədir.  Şagirdin əhvalında diribaşlıq, yaradıcılıq  həvəsi nəzərə çarpır. Şagirdin əqli inkişafı normal səviyyədə izlənilir. Təlim prosesində izah olunan materialı yüksək səviyyədə mənimsəyir. Davranış, hərəkət və fəaliyyətinə,  onların nəticələrinə görə məsuliyyətlidir. Pəridə sərbəst fikir söyləmə bacarıgı inkişaf etmişdir. Şagirdin xarakterində səmimiyyət, dostluq, qaygıkeşlik kimi xüsusiyyətlər aşkar edilmişdir. Onun davranışında sünilik, qeyri-təbiilik, qeyri səmimilik  kimi keyfiyyətlər müşahidə edilməmişdir. Həyata baxışında nikbindir.   Prinsipiallıq, ədalətlilıik, dürüstlük, xeyirxahlıq kimi mənəvi keyfiyyətlər inkişaf etmiş və yüksək səviyyədə formalaşmışdır. Ünsiyyətcildir. Yüksək nitq mədəniyyətinə sahibdir. Müəllimlərinə və rəfiqələrinə qarşı nəzakətli və həssasdır. Böyüklərə və yaşlılara hörmət edir. Pedqoji müşahidə nəticəsində  temperament tipinin xolerik oldugu müəyyən edildi. Bu özünü şagirdin diskussiya, müzakirələr zamanı   ucadan danışmasında, hövsələsiz olmasında, maraqlarının sabit və davamlı olmasında, problemlərin həllində əzmkarlıq nümayiş etdirməsində  göstərir. Sulxayeva Pəri sinfin nüfuzunun qorunmasında, sinfin ugurlarının çoxalmasında öz üzərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirməyə çalışır. Çətinlik çəkən məktəbli yoldaşlarına problemlərin həllində yardım göstərir. Onlara  dəstək olmaga çalışır.  Xarakterindən irəli gələn  hövsələsizlik, tələskənlik halları bəzən onun ugursuzluqlarla üzləşməsinə səbəb olsa da, onları aradan qaldırmaga çalışır. Asudə vaxtını insanlar arasında, kollektivlərdə keçirməyi xoşlayır.  Liderlik xüsusiyyətinə sahibdir. Qərarlarında sabitlik və onları realizə etmək mövqeyində olur. Pərinin ünsiyyətcil olması onunla dialoqda olanların məmnunluq ifadə etməsindən hiss olunur..
   Pəri fiziki və psixoloji cəhətdən normal  şəkildə inkişaf edir, psixikada əhəmiyyətli bir gərginlik, mənfi dəyişiklik müşahidə olunmur.  O, çalışqan, zirək, ətrafdakılarla münasibətdə xeyirxah, ədalətli, təvazökar, səmimidir.
Tövsiyyələr. müəllimlərə:-Təlim və tərbiyə proseslərində şagirdin fərdi əqli və  psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq  tapşırıqlar vermək;   -Yaradıcılıq imkanlarının yüksək oldugunu  nəzərə alaraq yaradıcı layihələrdə, müxtəlif tədbirlərdə iştirakını təmin etmək;  -Fənlər üzrə mənimsəmə faizinin yüksək oldugunu əsas götürərək əlavə tapşırıq və çalışmalar vermək;  Psixoloji dəstəkləmək, şagirdi ugur və qələbələrə inandırmaq;                                                                                           
valideynlərə:                                                                                                                                             -Psixoloji dəstək vermək;-Şagirdin müxtəlif fəaliyyətlərlə məşğul olmaq (rəsm çəkmək, kompüter proqramlarında işləmək, idmanla məşgul olmaq, və s) istəyini dəstəkləyin;   -şagirdin gələcək planları mövzusunda söhbət aparmaq, kim olmaq istərdin, bunun üçün nə etmək lazımdır sualları ətrafında müzakirə aparmaq;   -uşagın maraqları, idealları, istək və arzularını nəzərə almaq, ifrat tənqid və təhqirə yol verməmək.

Sinif rəhbəri: S. Həsənov
Psixoloq:       M. Həsənov

                                             
                                                Gündəlik müşahidə
                                                                   

S.A.A
    Tarix
   Müşahidə  olundu             
              Müşahidə nəticəsi          


                                        

                          











































































































Комментариев нет: