Pedaqoji müşahidə gündəliyi
Şagirdin
soyadı və adı : Sulxayeva Pəri; Sinif
rəhbəri: Həsənov Sakit
1. Şagird haqqında məlumat S.A.A : Sulxayeva
Pəri Kamal qızı Sinif : VI
1)Təvəllüdü: 03.11.2005 Ev ünvanı , telefon nömrəsi: Zaqatala rayonu Mamrux k. 2) Ailəsi : anası- S.A.__Sulxayeva
Pirdas; iş yeri__fərdi
təsərrüfat; təhsili __orta; telefon nömrəsi _22-95-378 atası- S.A.__Sulxayev
Kamal; iş yeri _ fərdi təsərrüfat; təhsili__orta;
telefon nömrəsi_22-95-378 ; Ailə tərkibi,
strukturu___azuşaqlı ailə, tam ailə ;
Yaşayış evi, məişət şəraiti __Üçotaqlı
ev, məişət şəraiti normaldır ; 3) Ailədaxili
münasibətlər : ailədaxili mühit; ailədə
davranış normalarından kənara çıxması kimi halların mövcudlugu; ailə üzvləri
arasında qarşılıqlı hörmət və ehtiramın mövcud olması; ailənin yad insana münasibəti; ailənin
övladına münasibəti; -Ailədaxili münasibətlərdə
şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək hallar mövcud deyildir. ailədaxili mühit qarşılıqlı hörmət və ehtiram
əsasında formalaşıb. Ailədə davranış normalarından kənara çıxması kimi hallar baş vermir. Ailənin yad
insana və övladına normaldır. 4)Ailənin
tərbiyə imkanları: uşagın davranışı üzərindəki ciddi nəzarəti; müstəqilliyin məhdudlaşdırılması;
valideynlərin müəllimlərlə əməkdaşlıgı; valideynlərin müəllimlərə aqressiv
münasibət göstərməsi hallarının mövcud olması __-uşagın davranışı üzərindəki nəzarəti
düzgün qurulmuşdur. Müstəqilliyin məhdudlaşdırılması
kimi hallar mövcud deyildir. Valideynlər məktəb və müəllimlərlə sıx əməkdaşlıq
edirlər. Valideynlərin müəllimlərlə səmimi və məqsədyönlü fəaliyyəti mövcuddur.
4)Saglamlıq vəziyyəti:___normaldır
2. Təlim fəaliyyəti : nailiyyət səviyyəsi : ______ yüksək; davamiyyəti: ____dərsdən yayınma halları mövcud deyil; təlim imkanları ____yaddaş, qavrama, anlama, dərketmə göstəriciləri yüksək səviyyədədir ; Təlimə münasibəti: a) təlimə maraq göstərir b) laqeydlik göstərir c) mənfi münasibət bəsləyir _ a) maraq göstərir ; Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən müvəffəqiyyətlə gəlir d) məsulliyyətsiz davranır ; Təlim materialını necə yadda saxlayır:__Yaddaş və hafizə imkanları yüksəkdir. Təlim materialını asanlıqla yadda saxlayır. Mövcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər: _____bütün fənlər üzrə biliklərin mənimsənilməsi yüksək səviyyədədir. Hər hansı fənn üzrə çətinliklər müşahidə edilmir. _________________________________________________________________________________________ Çətinliklərin səbəbləri: _________________________________________________________________________________________
2. Təlim fəaliyyəti : nailiyyət səviyyəsi : ______ yüksək; davamiyyəti: ____dərsdən yayınma halları mövcud deyil; təlim imkanları ____yaddaş, qavrama, anlama, dərketmə göstəriciləri yüksək səviyyədədir ; Təlimə münasibəti: a) təlimə maraq göstərir b) laqeydlik göstərir c) mənfi münasibət bəsləyir _ a) maraq göstərir ; Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən müvəffəqiyyətlə gəlir d) məsulliyyətsiz davranır ; Təlim materialını necə yadda saxlayır:__Yaddaş və hafizə imkanları yüksəkdir. Təlim materialını asanlıqla yadda saxlayır. Mövcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər: _____bütün fənlər üzrə biliklərin mənimsənilməsi yüksək səviyyədədir. Hər hansı fənn üzrə çətinliklər müşahidə edilmir. _________________________________________________________________________________________ Çətinliklərin səbəbləri: _________________________________________________________________________________________
Tövsiyyələr:_____Şagirdin enerjisini, imkanlarını nəzərə
alaraq istedadlı şagirdlər üçün nəzərdə tutulmuş qaydada müvafiq tədbirlər
görülməli, bilik və bacarıgını nümayiş etdirmək üçün məktəb, rayon və respublika səviyyəli tədbirlərdə iştirakının təmin edilməsi tövsiyyə olunur.
3. əmək fəaliyyəti:
əmək bacarıqlarının mövcudluğu __Müəllimin əmək fəaliyyəti ilə baglı tələblərini yerinə yetirir; icra etdiyi əməyin növləri __sinfin və məktəb ərazisinin təmizliyinin
aparılması, iməciliklərdə iştirak, texnologiya dərslərində əmək bacarıqlarının
nümayişi və s iş və əmək tədbirlərində iştirakı ___Könüllü və məmnuniyyətlə iştirak edir
4. Məktəbdənkənar fəaliyyəti:
Dərsdən sonrakı əlavə təhsil tədbirlərində iştirakı ___dərsdənkənar və məktəbdənkənar təlim-tərbiyə tədbir və məşgələlərdə
iştirak edir Ünsiyyət
və əlaqə dairəsi (münasibət yaratdıgı insanlar , dostlar) : məktəbdə _____Məftunə, Aysu, Mominət; məktəbdən kənarda_____Tutu, Aysu, Günel; Məktəbdənkənar uçotlarda qeydiyyatda olması ___Qeydiyyatda
deyildir; Yetkinlik yaşına
çatmayanlarla iş üzrə komissiyanın qeydiyyatında olması__ Qeydiyyatda deyildir;
Şagirdlə baglı yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş komissiyasına müraciət
olunma halları______Belə hallar mövcud
olmamışdır
5. Şagirdin Pedaqoji-psixoloji
xarakteristikası:
Şagird Sulxayeva Pəri Kamal qızının fiziki inkişafı, saglamlıgı, sinir sisteminin
aktivliyi normal səviyyədədir. Ailənin yaşayış səviyyəsi ortadır. Ailədə
şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək mühit mövcud deyildir.. Valideynlər
övladına dogru tərbiyə verməyə çalışırlar. Valideyn sevgisi, qaygısı, nəzarəti, şagirdə hərtərəfli dəstəyi yüksək səviyyədədir.
Sulxayeva Pərinin fərdi keyfiyyətlərində fəal şagird olaraq müəllimlərin və şagirdlərin
diqqətində olmaq, ev tapşırıqlarını mükəmməl
yerinə yetirmək, keçirilən sinif və məktəb tədbirlərinin aktiv iştirakçısı
olmaq halları üstünlük təşkil edir. Şagirdin
iradi keyfiyyətlərində müstəqil fikir yürütmək qabiliyyəti, müstəqil fərd
olaraq öz təklif və tələblərini ifadə etmə, onları həyata keçirmək üçün səy
göstərmək bacarıqları üstünlük təşkil edir. Xarakterin emosional cəhətləri normal vəziyyətdədir.
Şagirdin əhvalında diribaşlıq,
yaradıcılıq həvəsi nəzərə çarpır.
Şagirdin əqli inkişafı normal səviyyədə izlənilir. Təlim prosesində izah olunan
materialı yüksək səviyyədə mənimsəyir. Davranış, hərəkət və fəaliyyətinə, onların nəticələrinə görə məsuliyyətlidir. Pəridə
sərbəst fikir söyləmə bacarıgı inkişaf etmişdir. Şagirdin xarakterində səmimiyyət,
dostluq, qaygıkeşlik kimi xüsusiyyətlər aşkar edilmişdir. Onun davranışında sünilik,
qeyri-təbiilik, qeyri səmimilik kimi
keyfiyyətlər müşahidə edilməmişdir. Həyata baxışında nikbindir. Prinsipiallıq, ədalətlilıik, dürüstlük,
xeyirxahlıq kimi mənəvi keyfiyyətlər inkişaf etmiş və yüksək səviyyədə
formalaşmışdır. Ünsiyyətcildir. Yüksək nitq mədəniyyətinə sahibdir. Müəllimlərinə
və rəfiqələrinə qarşı nəzakətli və həssasdır. Böyüklərə və yaşlılara hörmət
edir. Pedqoji müşahidə nəticəsində
temperament tipinin xolerik oldugu müəyyən edildi. Bu özünü şagirdin diskussiya,
müzakirələr zamanı ucadan danışmasında, hövsələsiz olmasında,
maraqlarının sabit və davamlı olmasında, problemlərin həllində əzmkarlıq
nümayiş etdirməsində göstərir. Sulxayeva
Pəri sinfin nüfuzunun qorunmasında, sinfin ugurlarının çoxalmasında öz üzərinə
düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirməyə çalışır. Çətinlik çəkən məktəbli
yoldaşlarına problemlərin həllində yardım göstərir. Onlara dəstək olmaga çalışır. Xarakterindən irəli gələn hövsələsizlik, tələskənlik halları bəzən onun
ugursuzluqlarla üzləşməsinə səbəb olsa da, onları aradan qaldırmaga çalışır.
Asudə vaxtını insanlar arasında, kollektivlərdə keçirməyi xoşlayır. Liderlik xüsusiyyətinə sahibdir. Qərarlarında
sabitlik və onları realizə etmək mövqeyində olur. Pərinin ünsiyyətcil olması
onunla dialoqda olanların məmnunluq ifadə etməsindən hiss olunur..
Pəri fiziki və psixoloji cəhətdən
normal şəkildə inkişaf edir, psixikada əhəmiyyətli
bir gərginlik, mənfi dəyişiklik müşahidə olunmur. O, çalışqan, zirək, ətrafdakılarla münasibətdə
xeyirxah, ədalətli, təvazökar, səmimidir.
Tövsiyyələr. müəllimlərə:-Təlim
və tərbiyə proseslərində şagirdin fərdi əqli və
psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq
tapşırıqlar vermək; -Yaradıcılıq
imkanlarının yüksək oldugunu nəzərə
alaraq yaradıcı layihələrdə, müxtəlif tədbirlərdə iştirakını təmin etmək; -Fənlər
üzrə mənimsəmə faizinin yüksək oldugunu əsas götürərək əlavə tapşırıq və
çalışmalar vermək; Psixoloji dəstəkləmək, şagirdi ugur və qələbələrə inandırmaq;
valideynlərə: -Psixoloji
dəstək vermək;-Şagirdin
müxtəlif fəaliyyətlərlə məşğul olmaq (rəsm çəkmək, kompüter proqramlarında işləmək,
idmanla məşgul olmaq, və s) istəyini dəstəkləyin; -şagirdin gələcək planları
mövzusunda söhbət aparmaq, kim olmaq istərdin, bunun üçün nə etmək lazımdır
sualları ətrafında müzakirə aparmaq; -uşagın
maraqları, idealları, istək və arzularını nəzərə almaq, ifrat tənqid və təhqirə
yol verməmək.
Sinif rəhbəri: S. Həsənov
Psixoloq: M. Həsənov
Gündəlik müşahidə
S.A.A
|
Tarix
|
Müşahidə nəticəsi
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий