вторник, 17 октября 2017 г.

Şagird Ramazanov Elmirin sinif rəhbəri tərəfindən psixo-pedaqoji müşahidəsi



                                           Pedaqoji müşahidə gündəliyi
Şagirdin soyadı və adı : __Ramazanov Elmir; Sinif rəhbəri:  Həsənov Sakit                                            1. Şagird haqqında məlumat 1)  S.A.A : Ramazanov Elmir; Sinif : VI;  Təvəllüdü: 03.12.2005;  Ev ünvanı , telefon nömrəsi: Zaqatala rayon Mamrux kəndi; 2)Ailəsi :                                                         anası:  S.A.__ Ramazanova Nailə __  iş yeri_evdar qadın__təhsili __orta__ telefon nömrəsi _22-95-3-80___ atası-   S.A.__Ramazanov Elçin __iş yeri _fərdi təsərrüfatçı__təhsili__orta_telefon nömrəsi_22-95-3-80__                3) Ailə tərkibi, strukturu__ azuşaqlı ailə, tam ailə ;  Yaşayış evi, məişət şəraiti _ Üçotaqlı ev,   məişət şəraiti normaldır ;  4) Ailədaxili münasibətlər, Ailədaxili mühit; ailədə  davranış normalarından kənara  çıxması kimi halların mövcudlugu; ailə üzvləri arasında qarşılıqlı hörmət və ehtiramın mövcud olması;  ailənin yad insana münasibəti; ailənin övladına münasibəti ____ -Ailədaxili münasibətlərdə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək hallar mövcud deyildir.  ailədaxili mühit qarşılıqlı hörmət və ehtiram əsasında formalaşıb.  Ailədə  davranış normalarından kənara  çıxması kimi hallar baş vermir. Ailənin yad insana və övladına normaldır.  5)  Ailənin tərbiyə imkanları: uşagın davranışı üzərindəki ciddi nəzarəti; müstəqilliyin məhdudlaşdırılması; valideynlərin müəllimlərlə əməkdaşlıgı; valideynlərin müəllimlərə aqressiv münasibət göstərməsi hallarının mövcud olması __-uşagın davranışı üzərindəki  nəzarəti düzgün qurulmuşdur.  Müstəqilliyin məhdudlaşdırılması kimi hallar mövcud deyildir. Valideynlər məktəb və müəllimlərlə sıx əməkdaşlıq edirlər. Valideynlərin müəllimlərlə səmimi və məqsədyönlü fəaliyyəti mövcuddur._ 6)   Saglamlıq vəziyyəti:__normal_                                                                                       2. Təlim  fəaliyyəti :  nailiyyət səviyyəsi : __yüksəkdir__ davamiyyəti:   __ dərsdən yayınma halları mövcud deyil;    təlim imkanları___ yaddaş, qavrama, anlama, dərketmə göstəriciləri  yüksək səviyyədədir ;  Təlimə münasibəti:  a) təlimə maraq göstərir b) laqeydlik göstərir c) mənfi münasibət bəsləyir ;  Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən müvəffəqiyyətlə gəlir d) məsulliyyətsiz davranır;  Mövcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər: mövcud deyil
Tövsiyyələr:__ Şagirdin enerjisini, imkanlarını nəzərə alaraq istedadlı şagirdlər üçün nəzərdə tutulmuş qaydada müvafiq tədbirlər görülməli, bilik və bacarıgını nümayiş etdirmək üçün  məktəb, rayon və respublika səviyyəli   tədbirlərdə iştirakının  təmin edilməsi tövsiyyə olunur.  
3. əmək fəaliyyəti:   əmək bacarıqlarının mövcudluğu _ Müəllimin əmək fəaliyyəti ilə baglı  tələblərini yerinə yetirir;  icra etdiyi əməyin növləri __sinfin və məktəb ərazisinin təmizliyinin aparılması, iməciliklərdə iştirak, texnologiya dərslərində əmək bacarıqlarının nümayişi və s   iş və əmək tədbirlərində iştirakı ___Könüllü və məmnuniyyətlə iştirak edir     
4. Məktəbdənkənar fəaliyyəti: Dərsdən sonrakı əlavə təhsil tədbirlərində iştirakı ___dərsdənkənar və məktəbdənkənar təlim-tərbiyə tədbir və məşgələlərdə iştirak edir;  Ünsiyyət və əlaqə dairəsi (münasibət yaratdıgı insanlar , dostlar) : məktəbdə _____Cahid, İsmayı, Turan;  məktəbdən kənarda_____Elmir, Nurlan; Məktəbdənkənar uçotlarda qeydiyyatda olması  ___Qeydiyyatda deyildir;  Yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş üzrə komissiyanın qeydiyyatında olması__ Qeydiyyatda deyildir;  Şagirdlə baglı yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş komissiyasına müraciət olunma halları______Belə hallar mövcud olmamışdır
5. Şagirdin Pedaqoji-psixoloji xarakteristikası:                                                                                         Şagird Ramazanov Elmir Elçin oglunun fiziki inkişafı, saglamlıgı, sinir sisteminin aktivliyi normal səviyyədədir. Ailənin yaşayış səviyyəsi ortadır. Ailədaxili münasibətlərdə, valideyn-övlad münasibətlərində xoşagəlməz hallar mövcud deyildir. Şagirdin ailə mühitində valideynlərin düzgün nəzarəti, şagirdə hərtərəfli dəstək, mənəvi stimullaşdırma və s kimi şəxsiyyətin formalaşmasında mühüm rol oynayan müsbət hallar mövcuddur.
       Fərdi keyfiyyətlərində özünəməxsus arzu və idealları, maraq və meylləri, kollektiv və özünə diqqətliliyi vardır.  Şagirdin iradi keyfiyyətlərində müstəqil fikir yürütmək qabiliyyəti, fəallıgı, təşəbbüskarlıgı, çətin situasiyalardan çevik yolla çıxa bilmək bacarıgı, intizamlılıgı, şüurllulugu yüksək səviyyədə oldugu müşahidə edilir.    Xarakterin emosional tərəflərində qeyri-normal vəziyyət mövcud deyildir. Şagirdin əhvalında zirəklik, hər şeyi bilmək həvəsi nəzərə çarpır. Şagirdin əqli inkişafının imkanlarına nəzər yetirdikdə təlim prosesində izah olunan materialın normal qavranılması müşahidə olunur. Qərarların qəbul edilməsində və onların nəticələrinə görə məsuliyyətlidir. Sərbəst fikir söyləmə bacarıgı normal səviyyədədir. Fikrini sabit və yazılı şəkildə ifadə edir. Aparılmış diaqnostik metodlar nəticəsində şagirdin xarakterində dostluq, şən əhvallılıq, təvazökarlıq kimi xüsusiyyətlər aşkar edilmişdir. Onun davranışında təbiilik, dürüstlük kimi keyfiyyətlər özünü biruzə verir. Adatən şagirdin əhvalında nikbinlik, şən əhval ruhiyyə üstünlük təşkil edir. Sürətli əhval dəyişiklikləri nəzərə çarpmır. Nadir hallarda pessimist mövqedə olur. Prinsipiallıq, ədalətlilıik, dürüstlük, xeyirxahlıq kimi mənəvi keyfiyyətlər inkişaf etmiş və yüksək səviyyədə formalaşmışdır. Şagird yüksək ünsiyyət mədəniyyətinə sahibdir: O həmişə nəzakətli və həssasdır. valideynlərinə, müəllimlərinə və yaşlılara hörmət edir. Pedqoji müşahidə nəticəsində  temperament tipinin xolerik oldugu müəyyən edildi. Bu özünü şagirdin tez-tez  ucadan danışmasında, ifadəli sifətə sahib olmasında, maraqlarının sabit və davamlı olmasında, çətinlik meydana cıxdıqda özünü itirməməsində və böyük enerji ilə onu aradan qaldırmağa çalışmasında göstərir. Onun əhatə dairəsində oldugu və qarşılıqlı münasibət qurdugu insanlara hər zaman qaygı göstərməyə, onlara dəstək olmaga çalışır. Sinif yoldaşlarının, dostlarının düşdüyü çətin vəziyyətdə onlara kömək etməyə çalışır. Yad insanlarla ünsiyyət qurmagı xoşlayır, lakin bunu asanlıqla edə bilmir. Yeni insanlarla tanış olduqda  utanclıq göstərir.  Yad insanlarla münasibətində dostluq, optimist mövqedə olur. Müəyyən situasiyalarda  ilkin reaksiya vermək, hövsələsizlik, tələskənlik halları baş verir. Tənhalıqda özünü narahat hiss edir, daha çox vaxtını insanlar arasında, kollektivlərdə keçirməyi xoşlayır. Qrupun, kollektivin qərarlarına qarşı çıxmagı xoşlamır. Kollektivdə qınaq obyekti olması, ittiham olunması onun üçün yolverilməzdir. Özünü sinif kollektivinin ayrılmaz bir hissəsi oldugunu dərk edir. Qapalı xarakterə sahib deyil. Liderlik xüsusiyyətinə sahibdir. Qərarlarını kollektivə diktə etməyə cəhdlər göstərir. Elmirlə əməkdaşlıq etmək, müzakirə etmək asandır, onu uzun müddət inandırmaq lazım gəlmir.
               Şəxsiyyət və ya fərd olaraq Elmir normal  şəkildə inkişaf edir, psixikada əhəmiyyətli bir gərginlik, mənfi dəyişiklik müşahidə olunmur. Valideynləri ona dogru tərbiyə, valideyn sevgisi və qaygı göstərməyə çalışırlar. O, əhatə dairəsində oldugu insanlara qarşı xeyirxah, ədalətli, təvazökar, səmimidir. Şagirdin xarici gərginliyi emosional-qeyri stabilliklə müşayiət olunur. Stersli vəziyyətlə əlaqədar olan aktivlik, davranış tempi situasiyaya görə dəyişilə bilər.
Tövsiyyələr.
müəllimlərə:
-şagirdin fəallıgını, qavrama qabiliyyətini nəzərə alaraq daha çox tapşırıqlar vermək, yaradıcı işlər, təqdimatlar tapşırmaq;                                                                                                                                                                                 -mənimsəmə qabiliyyətinin yüksək oldugunu, təlim materialının qavranılmasında heç bir çətinlik çəkmədiyini   nəzərə alaraq zəif oxuyan şagirlərə kömək göstərməsini tapşırmaq;                                                                                     -şagirdin bəzi məqamlarda tərəddüd etməsini, potensial imkanlarını lazımi səviyyədə nümayiş etdirə bilməməsini nəzərə alaraq müəllimlər onun ugurlarını yaxşı sözlərlə dəyərləndirməli;                                                                                            - özünəinam, özünütəsdiqetmə üçün stimullaşdırıcı metodlardan istifadə etmək.
valideynlərə:
-Şagirdin müxtəlif fəaliyyətlərlə məşğul olmaq (rəsm çəkmək, kompüter proqramlarında işləmək, idmanla məşgul olmaq, və s) istəyini dəstəkləyin;                                                                                      -şagirdin gələcək planları mövzusunda söhbət aparmaq, kim olmaq istərdin, bunun üçün nə etmək lazımdır sualları ətrafında müzakirə aparmaq;                                                                                                                                   -uşagın maraqları, idealları, istək və arzularını nəzərə almaq, ifrat tənqid və təhqirə yol verməmək.
Sinif rəhbəri: S. Həsənov
Psixoloq:       M. Həsənov
                                                             Gündəlik müşahidə
       (əlyazma şəklindən elektron variantla əvəz edilməkdədir. Qısa zaman ərzində yerləşdiriləcəkdir)   
S.A.A
    Tarix
   Müşahidə olundu
            Qeyd        


                  Ramazanov Elmir Elçin oglu
















































































































Комментариев нет: