Pedaqoji
müşahidə gündəliyi
Şagirdin
soyadı və adı : __Ramazanov Elmir; Sinif rəhbəri: Həsənov Sakit 1. Şagird haqqında məlumat 1) S.A.A : Ramazanov Elmir; Sinif : VI; Təvəllüdü: 03.12.2005;
Ev ünvanı , telefon nömrəsi: Zaqatala
rayon Mamrux kəndi; 2)Ailəsi : anası: S.A.__ Ramazanova
Nailə __ iş yeri_evdar qadın__təhsili __orta__
telefon nömrəsi _22-95-3-80___ atası- S.A.__Ramazanov
Elçin __iş yeri _fərdi təsərrüfatçı__təhsili__orta_telefon nömrəsi_22-95-3-80__ 3) Ailə tərkibi, strukturu__ azuşaqlı ailə, tam ailə ; Yaşayış evi, məişət şəraiti _ Üçotaqlı ev, məişət şəraiti normaldır ; 4) Ailədaxili münasibətlər, Ailədaxili mühit;
ailədə davranış normalarından kənara çıxması kimi halların mövcudlugu; ailə üzvləri
arasında qarşılıqlı hörmət və ehtiramın mövcud olması; ailənin yad insana münasibəti; ailənin
övladına münasibəti ____ -Ailədaxili
münasibətlərdə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək hallar mövcud
deyildir. ailədaxili mühit qarşılıqlı
hörmət və ehtiram əsasında formalaşıb.
Ailədə davranış normalarından kənara çıxması kimi hallar baş vermir. Ailənin yad
insana və övladına normaldır. 5) Ailənin tərbiyə imkanları: uşagın davranışı üzərindəki
ciddi nəzarəti; müstəqilliyin məhdudlaşdırılması; valideynlərin müəllimlərlə əməkdaşlıgı;
valideynlərin müəllimlərə aqressiv münasibət göstərməsi hallarının mövcud
olması __-uşagın davranışı üzərindəki nəzarəti düzgün qurulmuşdur. Müstəqilliyin məhdudlaşdırılması kimi hallar
mövcud deyildir. Valideynlər məktəb və müəllimlərlə sıx əməkdaşlıq edirlər.
Valideynlərin müəllimlərlə səmimi və məqsədyönlü fəaliyyəti mövcuddur._ 6) Saglamlıq vəziyyəti:__normal_ 2. Təlim fəaliyyəti : nailiyyət səviyyəsi : __yüksəkdir__ davamiyyəti: __ dərsdən yayınma halları mövcud deyil; təlim
imkanları___ yaddaş, qavrama, anlama, dərketmə
göstəriciləri yüksək səviyyədədir ; Təlimə münasibəti: a) təlimə
maraq göstərir b) laqeydlik göstərir c) mənfi münasibət bəsləyir ; Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy
göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən
müvəffəqiyyətlə gəlir d) məsulliyyətsiz davranır; Mövcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər:
mövcud deyil
Tövsiyyələr:__ Şagirdin enerjisini, imkanlarını nəzərə
alaraq istedadlı şagirdlər üçün nəzərdə tutulmuş qaydada müvafiq tədbirlər
görülməli, bilik və bacarıgını nümayiş etdirmək üçün məktəb, rayon və respublika səviyyəli tədbirlərdə iştirakının təmin edilməsi tövsiyyə olunur.
3. əmək fəaliyyəti:
əmək bacarıqlarının mövcudluğu _
Müəllimin əmək fəaliyyəti ilə baglı tələblərini
yerinə yetirir; icra etdiyi əməyin
növləri __sinfin və məktəb ərazisinin təmizliyinin
aparılması, iməciliklərdə iştirak, texnologiya dərslərində əmək bacarıqlarının
nümayişi və s iş və əmək tədbirlərində
iştirakı ___Könüllü və məmnuniyyətlə
iştirak edir
4. Məktəbdənkənar fəaliyyəti: Dərsdən sonrakı əlavə təhsil tədbirlərində
iştirakı ___dərsdənkənar və məktəbdənkənar
təlim-tərbiyə tədbir və məşgələlərdə iştirak edir; Ünsiyyət və əlaqə dairəsi (münasibət
yaratdıgı insanlar , dostlar) : məktəbdə _____Cahid, İsmayı, Turan; məktəbdən kənarda_____Elmir, Nurlan; Məktəbdənkənar uçotlarda qeydiyyatda olması ___Qeydiyyatda
deyildir; Yetkinlik yaşına
çatmayanlarla iş üzrə komissiyanın qeydiyyatında olması__ Qeydiyyatda deyildir;
Şagirdlə baglı yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş komissiyasına müraciət
olunma halları______Belə hallar mövcud
olmamışdır
5. Şagirdin Pedaqoji-psixoloji
xarakteristikası: Şagird
Ramazanov Elmir Elçin oglunun fiziki inkişafı, saglamlıgı, sinir sisteminin
aktivliyi normal səviyyədədir. Ailənin yaşayış səviyyəsi ortadır. Ailədaxili
münasibətlərdə, valideyn-övlad münasibətlərində xoşagəlməz hallar mövcud
deyildir. Şagirdin ailə mühitində valideynlərin düzgün nəzarəti, şagirdə hərtərəfli
dəstək, mənəvi stimullaşdırma və s kimi şəxsiyyətin formalaşmasında mühüm rol
oynayan müsbət hallar mövcuddur.
Fərdi keyfiyyətlərində özünəməxsus arzu
və idealları, maraq və meylləri, kollektiv və özünə diqqətliliyi vardır. Şagirdin iradi keyfiyyətlərində müstəqil fikir
yürütmək qabiliyyəti, fəallıgı, təşəbbüskarlıgı, çətin situasiyalardan çevik
yolla çıxa bilmək bacarıgı, intizamlılıgı, şüurllulugu yüksək səviyyədə oldugu
müşahidə edilir. Xarakterin emosional
tərəflərində qeyri-normal vəziyyət mövcud deyildir. Şagirdin əhvalında zirəklik,
hər şeyi bilmək həvəsi nəzərə çarpır. Şagirdin əqli inkişafının imkanlarına nəzər
yetirdikdə təlim prosesində izah olunan materialın normal qavranılması müşahidə
olunur. Qərarların qəbul edilməsində və onların nəticələrinə görə məsuliyyətlidir.
Sərbəst fikir söyləmə bacarıgı normal səviyyədədir. Fikrini sabit və yazılı şəkildə
ifadə edir. Aparılmış diaqnostik metodlar nəticəsində şagirdin xarakterində
dostluq, şən əhvallılıq, təvazökarlıq kimi xüsusiyyətlər aşkar edilmişdir. Onun
davranışında təbiilik, dürüstlük kimi keyfiyyətlər özünü biruzə verir. Adatən
şagirdin əhvalında nikbinlik, şən əhval ruhiyyə üstünlük təşkil edir. Sürətli əhval
dəyişiklikləri nəzərə çarpmır. Nadir hallarda pessimist mövqedə olur.
Prinsipiallıq, ədalətlilıik, dürüstlük, xeyirxahlıq kimi mənəvi keyfiyyətlər
inkişaf etmiş və yüksək səviyyədə formalaşmışdır. Şagird yüksək ünsiyyət mədəniyyətinə
sahibdir: O həmişə nəzakətli və həssasdır. valideynlərinə, müəllimlərinə və
yaşlılara hörmət edir. Pedqoji müşahidə nəticəsində temperament tipinin xolerik oldugu müəyyən
edildi. Bu özünü şagirdin tez-tez ucadan danışmasında, ifadəli sifətə sahib
olmasında, maraqlarının sabit və davamlı olmasında, çətinlik meydana cıxdıqda
özünü itirməməsində və böyük enerji ilə onu aradan qaldırmağa çalışmasında göstərir.
Onun əhatə dairəsində oldugu və qarşılıqlı münasibət qurdugu insanlara hər
zaman qaygı göstərməyə, onlara dəstək olmaga çalışır. Sinif yoldaşlarının,
dostlarının düşdüyü çətin vəziyyətdə onlara kömək etməyə çalışır. Yad
insanlarla ünsiyyət qurmagı xoşlayır, lakin bunu asanlıqla edə bilmir. Yeni
insanlarla tanış olduqda utanclıq göstərir. Yad insanlarla münasibətində dostluq,
optimist mövqedə olur. Müəyyən situasiyalarda
ilkin reaksiya vermək, hövsələsizlik, tələskənlik halları baş verir. Tənhalıqda
özünü narahat hiss edir, daha çox vaxtını insanlar arasında, kollektivlərdə
keçirməyi xoşlayır. Qrupun, kollektivin qərarlarına qarşı çıxmagı xoşlamır.
Kollektivdə qınaq obyekti olması, ittiham olunması onun üçün yolverilməzdir.
Özünü sinif kollektivinin ayrılmaz bir hissəsi oldugunu dərk edir. Qapalı
xarakterə sahib deyil. Liderlik xüsusiyyətinə sahibdir. Qərarlarını kollektivə
diktə etməyə cəhdlər göstərir. Elmirlə əməkdaşlıq etmək, müzakirə etmək
asandır, onu uzun müddət inandırmaq lazım gəlmir.
Şəxsiyyət və ya fərd olaraq
Elmir normal şəkildə inkişaf edir,
psixikada əhəmiyyətli bir gərginlik, mənfi dəyişiklik müşahidə olunmur.
Valideynləri ona dogru tərbiyə, valideyn sevgisi və qaygı göstərməyə
çalışırlar. O, əhatə dairəsində oldugu insanlara qarşı xeyirxah, ədalətli, təvazökar,
səmimidir. Şagirdin xarici gərginliyi emosional-qeyri stabilliklə müşayiət
olunur. Stersli vəziyyətlə əlaqədar olan aktivlik, davranış tempi situasiyaya
görə dəyişilə bilər.
Tövsiyyələr.
müəllimlərə:
-şagirdin
fəallıgını, qavrama qabiliyyətini nəzərə alaraq daha çox tapşırıqlar vermək,
yaradıcı işlər, təqdimatlar tapşırmaq; -mənimsəmə
qabiliyyətinin yüksək oldugunu, təlim materialının qavranılmasında heç bir çətinlik
çəkmədiyini nəzərə alaraq zəif oxuyan
şagirlərə kömək göstərməsini tapşırmaq; -şagirdin
bəzi məqamlarda tərəddüd etməsini, potensial imkanlarını lazımi səviyyədə nümayiş
etdirə bilməməsini nəzərə alaraq müəllimlər onun ugurlarını yaxşı sözlərlə dəyərləndirməli;
- özünəinam, özünütəsdiqetmə üçün stimullaşdırıcı metodlardan istifadə
etmək.
valideynlərə:
-Şagirdin
müxtəlif fəaliyyətlərlə məşğul olmaq (rəsm çəkmək, kompüter proqramlarında işləmək,
idmanla məşgul olmaq, və s) istəyini dəstəkləyin; -şagirdin
gələcək planları mövzusunda söhbət aparmaq, kim olmaq istərdin, bunun üçün nə
etmək lazımdır sualları ətrafında müzakirə aparmaq;
-uşagın maraqları, idealları, istək və arzularını nəzərə almaq, ifrat tənqid
və təhqirə yol verməmək.
Sinif
rəhbəri: S. Həsənov
Psixoloq: M. Həsənov
Gündəlik müşahidə
(əlyazma şəklindən elektron variantla əvəz edilməkdədir.
Qısa zaman ərzində yerləşdiriləcəkdir)
S.A.A
|
Tarix
|
Müşahidə olundu
|
Qeyd
|
Ramazanov Elmir Elçin oglu
|
|||
Комментариев нет:
Отправить комментарий