Şagirdin
soyadı və adı : Qurbanov Tahir
Sinif
rəhbəri: Həsənov Sakit
1. Şagird haqqında məlumat S.A.A : Qurbanov
Tahir Namiq oglu; Sinif : VI Təvəllüdü: 02.01.2006
Ev ünvanı , telefon nömrəsi: Zaqatala rayonu Mamrux k.
Ailəsi
: anası- S.A.__ Qurbanova
Şahnaz;
iş yeri__fərdi təsərrüfat; təhsili
__orta; telefon nömrəsi _ atası- S.A.__ Qurbanov Namiq; iş yeri _ fərdi təsərrüfat; təhsili__orta; telefon nömrəsi_ Ailə tərkibi, strukturu___azuşaqlı ailə, tam ailə; Yaşayış evi, məişət
şəraiti __İkiotaqlı ev, məişət şəraiti normaldır
Ailədaxili münasibətlər : ailədaxili mühit; ailədə davranış normalarından kənara çıxması kimi halların mövcudlugu; ailə üzvləri
arasında qarşılıqlı hörmət və ehtiramın mövcud olması; ailənin yad insana münasibəti; ailənin
övladına münasibəti; ________________________________________________ -Ailədaxili münasibətlərdə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək
hallar mövcud deyildir. Ailədə davranış normalarından kənara çıxması kimi hallar baş vermir. Ailənin yad
insana və övladına normaldır.
Ailənin
tərbiyə imkanları: uşagın davranışı üzərindəki ciddi nəzarəti; müstəqilliyin məhdudlaşdırılması;
valideynlərin müəllimlərlə əməkdaşlıgı; valideynlərin müəllimlərə aqressiv
münasibət göstərməsi hallarının mövcud olması _____________________
-uşagın davranışı üzərindəki nəzarəti müəyyən qüsurlar nəzərə alınmazsa
demək olar ki düzgün qurulmuşdur. Müstəqilliyin
məhdudlaşdırılması kimi hallar mövcud deyildir. Valideynlər məktəb və müəllimlərlə
bir qədər zəif əməkdaşlıq edirlər. M əktəbə
ciddi çagırışlardan sonra baş ç əkil ər. Saglamlıq vəziyyəti:___normaldır 2. Təlim
fəaliyyəti : nailiyyət səviyyəsi : ______ zəif ; davamiyyəti: ____dərsdən
yayınma halları mövcud deyil; təlim
imkanları ____yaddaş, qavrama, anlama, dərketmə
göstəriciləri zəif səviyyədədir
Təlimə münasibəti: a) təlimə maraq göstərir b) laqeydlik göstərir
c) mənfi münasibət bəsləyir _ b) laqeydlik göstərir Tapşırıqları hansı formada icra edir: a) səy
göstərir b) səliqəlidir c) işin öhdəsindən
çətin gəlir d) məsulliyyətsiz davranır
Təlim materialını necə yadda saxlayır:___ Yaddaş və hafizə imkanları zəif səviyyədədir . Təlim materialını çətinliklə yadda saxlaya bilir. Mövcud çətinliklərin müşahidə edildiyi f ənlər:
_______ Bütün fənlər ; Çətinliklərin səbəbləri: ____ şagirdin və valideynlərinin təhsilə qarşı laqeyd münasibəti, valideynlərin zəif nəzarəti Tövsiyyələr:_____Fərdi yanaşma prinsipini əsas götürərək müəllimlər tərəfindən şagirdin
fəaliyyətinin stiimullaşdırılmasına nail olmaq, müxtəlif tapşııqlar və fəaliyyətə
sövq etməklə şagirdi motivasiyalaşdırmaq. Valideyn nəzarətinin gücləndirilməsi,
psixoloji dəstəyin verilməsi.
3. əmək fəaliyyəti:
əmək bacarıqlarının mövcudluğu __Müəllimin
əmək fəaliyyəti ilə baglı tələblərini
yerinə yetirir; icra etdiyi əməyin
növləri __sinfin və məktəb ərazisinin təmizliyinin
aparılması, iməciliklərdə iştirak, texnologiya dərslərində əmək bacarıqlarının
nümayişi və s; iş və əmək tədbirlərində
iştirakı ___Könüllü və məmnuniyyətlə
iştirak edir
4. Məktəbdənkənar fəaliyyəti: Dərsdən sonrakı əlavə təhsil tədbirlərində
iştirakı ___dərsdənkənar təlim-tərbiyə tədbir və məşgələlərində könülsüz
iştirak edir ; Ünsiyyət və əlaqə
dairəsi (münasibət yaratdıgı insanlar , dostlar) : məktəbdə _____Elmir, Cahid; məktəbdən kənarda_____ İsmayıl, Raul; Məktəbdənkənar uçotlarda qeydiyyatda
olması ___Qeydiyyatda deyildir; Yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş üzrə
komissiyanın qeydiyyatında olması__
Qeydiyyatda deyildir; Şagirdlə
baglı yetkinlik yaşına çatmayanlarla iş komissiyasına müraciət olunma
halları______Belə hallar mövcud
olmamışdır
5. Şagirdin Pedaqoji-psixoloji
xarakteristikası: Şagird Qurbanov Tahir fiziki inkişafı,
saglamlıgı, sinir sisteminin aktivliyi normal səviyyədədir. Ailənin yaşayış səviyyəsi
ortadır. Ailədə şagirdin tərbiyəsinə mənfi təsir göstərəcək mühit mövcud
deyildir..
Tahirin fərdi keyfiyyətlərində sakit təbiətlilik, müəllim və sinif
yoldaşları ilə yüksək davranış mədəniyyətinin olması üstünlük təşkil edir. Şagirdin iradi keyfiyyətlərində işgüzarlıq bacarıgı üstünlük təşkil edir. Xarakterin emosionallıgı normaldır. Şagirdin əhvalında diribaşlıq, zirəklik nəzərə çarpır. Şagirdin əqli inkişafı normal səviyyədə
izlənilir. Təlim prosesində izah olunan materialı çətin mənimsəyir. Yaddaş zəifliyi oxuduqların tez
bir zamanda unudulmasına gətirib çıxarır. Şagirdin xarakterində səmimiyyət, dostluq, qaygıkeşlik
kimi xüsusiyyətlər aşkar edilmişdir. Çətin
ünsiyyət qurur. Nitq mədəniyyəti, sərbəst
fikir söyləmək bacarıgı zəif inkişaf edir. Müəllimlərinə və rəfiqələrinə qarşı nəzakətli
və həssasdır. Böyüklərə və yaşlılara hörmət edir. Pedqoji müşahidə nəticəsində temperament tipinin melanxolik oldugu müəyyən edildi. Bu özünü şagirdin sakit,
həssas olmasında, heç nəyə biganə qalmamasıda,
onlara münasibətdə ən kiçik diqqətsizlikdən
belə tez inciməsində, kiçik problemlə
üzləşdikdə özünü itirməsində, özünün heç bir bacarığını dəyərləndirə bilməməsində,
özünə tənqidi yanaşmasında, bacardıqları
işin çətin öhdəsindən gələ bilməsində göstərir. Tahir özünü sinfin ayrılmaz bir tərkib hissəsi
oldugunu dərk edir. Öz üzərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirməyə
çalışır. Tahir fiziki və psixoloji cəhətdən
normal şəkildə inkişaf edir, psixikada əhəmiyyətli
bir gərginlik, mənfi dəyişiklik müşahidə olunmur. O, nizamlı, sakit, ətrafdakılarla münasibətdə xeyirxah,
ədalətli, təvazökar, səmimidir.
Tövsiyyələr.
müəllimlərə:
-Təlim
və tərbiyə proseslərində şagirdin fərdi əqli və
psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq
tapşırıqlar vermək; -Psixoloji dəstəkləmək,
şagirdi ugur və qələbələrə inandırmaq;
valideynlərə: -Psixoloji dəstək vermək; ----şagirdin mövcud çətinlikləri barədə onunla söhbətlər aparmaq, onların həll
yollarını birgə müzakirə etmək; -uşagın maraqları, idealları, istək və arzularını nəzərə almaq, ifrat tənqid
və təhqirə yol verməmək.
Sinif
rəhbəri: S. Həsənov
Psixoloq: M. Həsənov
Gündəlik müşahidə
(əlyazma şəklindən elektron variantla əvəz
edilməkdədir. Qısa zaman ərzində yerləşdiriləcəkdir)
S.A.A
|
Tarix
|
Müşahidə olundu
|
Qeyd
|
Ramazanov Elmir Elçin oglu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий